Türkiye’de
ilk olarak ürün ambalajlarındaki logoları kişiselleştirerek orjinal bir imaj
kampanyası başlatan Coca Cola’dan sonra Nutella’da markasını kişiselleştiren
markalar arasına girdi...
Kişiye
özel olma ve paylaşılabilirlik üzerine yapılan bu kampanyalar, marka ve
tüketici arasında daha güçlü bir etkileşim kurarken diğer yandan da ürünleri
eğlenceli bir hale getiriyor Türkiye’de en fazla kullanılan isimler ve duygusal
ikonları ürün
üzerinde görmek bizlerin de hoşuna gitmiyor değil, tabi aradığımızı
bulabilirsek :)
Nutella
önümüzdeki günlerde güne gecenin karanlığıyla başlayan fırıncıları onurlandırmak
amacıyla çektiği yeni reklam filmiyle bizlerle olucak! Kampanyanın bir de
facebook uygulaması planlar arasındaymış takip için bekliyoruz!
Nutella'dan çok özel bir teşekkür!