Rengarenk ürünler buldum!

03:10


Yeni cıvıl cıvıl, renkli ve çok güzel ürünlerin olduğu bir sayfa buldumm hatta ürünlerinden aldım bile!

Hem farklı hem de sevimli sunumlar denemek isteyenler için çok hoş ürünleri var. Not defterinden tutun da ahşap yazı panosu, dekoratif sopalar, minik mandallar, pipetler, ahşap kutular, metal kafese kadar ne ararsanız var...

Rengarenk bu ürünleri tatilde instagram da gezinirken tesadüfen buldum ve İstanbul’ a dönmeyi bile beklemeden hemen sipariş verdim :) Ürünlerden almaya karar verirseniz hemen mail atmanız yeterli anında dönüş yapılıyor desem abartmış olmam herhalde kargo süresi de aynı şekilde hızlı...

Benim tercihim; emoji ve love-puantiye temalı mandalları ile dekoratif sopalar oldu. Dekoratif sopaların üzerine tebeşir ile istediğiniz notu yazabilir sofranıza hareket katabilirsiniz.

Sosyal Medya Hesapları;









AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images