Karnı burnundaların partisi; Baby Shower

09:02



Karnı burnunda anne adayının doğumdan önce stres attığı, bol kahkahalı, eğlenceli saatler geçirdiği ve bebeğe minik hediyelerin geldiği baby shower partileri ülkemizde de son zamanlarda oldukça revaçta...

Ben biraz geç kalanlardanım aslında bu partiyi yaparken, 36. haftamda yaptım ama beni zorlamadı genelde doğuma 1/2 ay kala yapılıyormuş hem anne adayının daha enerjik olduğu dönem olmasından hemde bebeğin eksikleri tam alınmamış olduğu dönem olduğundan... Geç kaldm diye vazgeçmeyin mutlaka yapın derim ben şuanda iyi ki yapmışım yapmasaydım içimde kalırdı diyorum :)

Biz partimizde neler yaptık? Bol bol fotoğraf çekindik, ödüllü oyunlar oynadık, lezzetli pastamızdan ve diğer ikramlarımızdan afiyetle yedik günün tadını doyasıya çıkardık.

Bir gün öncesinde hazırladığım kağıt ponponlarımızla (yapımına bir önceki yazımda yer vermiştim) günün en eğlenceli karelerine sahip olduk. Dışarıdan çok komik görünsekte, koca ponponlarımızla tüm gün gezindik ve çok eğlendik. Süslemelerde de yer verdiğim ponponlarıma, konsepte uygun balonlarımda eşlik etti.

Gelelim partimizin oyunlarına; sizde benim gibi ödüllü oyunlar düzenleyerek partinizi daha da eğlenceli hale getirebilirsiniz. Neler mi oynadık? İşte oyunlarımız;

• Anne Adayını Kim En İyi Tanır?
• Kelime Bulmaca
• Bilin Bakalım
• Anne-Babaya Neler Benzesin?
• Tuvalet Kağıdı Rulosundan Göbek Tahmini ( tuvalet kağıdı ile anne adayının bel çevresinin ne kadar olduğunu yarışmacılar belirledikleri uzunlukta yaprak kopararak tahmin etmeye çalışıyorlar)
• Fotoğtaftaki Bebek Kim Acaba? (Tüm davetlilerin bebeklik/çocukluk fotoğraflarından kim olduğunu tahmin etmece)

Her oyun için; o oyunun kazanına minik hediyeler hazırladım.Hediyelerin, hem günün anısına bir hoşluk hemde oyunlarda rekabeti arttırmada etkili olduğunu söyleyebilirim ;)

Benim mini hediye kit poşetlerimde; duş jeli, duş lifi, el kremi ve törpü vardı. Sizde bu tarz minicik hediyeler hazırlayarak konuklarınıza dağıtabilirsiniz.

Peki ben partimi nerde mi düzenledim? İşte ilk yola çıkacağınız konu bu olmalı, çünkü mekan çok önemli...  Benim tercihim evime de yakınlığından ötürü ''Bahçeşehir Denge Spor Okulu'' oldu. Sıcacık, şirin mi şirin bir sahibesi var ve de partimizin olduğu sevimli bahçesi... Melis Hanım ve annesine mekandaki süslemeleri elleriyle hazırladıkları için ve sıcacık ev sahiplikleri için çook teşekkür ederken, partiyle ilgili detayları ve birebir ilgilendiği oyunlar için bir teşekkürümde ofis arkadaşm Ceren'e gitsin;) Diğer teşekkürlerim ise; pastamı tamda istediğim gibi gerek görünüm gerek lezzet olarak enfes hazırlayan ''Süslü Partiler''den Merve Hanım'a... Kurabiyelerim için de, hem lezzeti hemde konsepte uyumlu renkleri ile en özenli haliyle bize  sunan düşünceli arkadaşım Sinem'e çook teşekkür ederim. Partiye katılan bütün arkadaşlarım iyi ki varsınızzz ;)

Bir parti, bir sürü emek... Harika bir organizasyon ile unutulmaz bir gün yaşamış olduk. Paylaşmakta geç kaldığım bir yazı oldu ama ancak yazabildim, baby shower yapmayı düşünen tüm annelere fikir olması amaçlı paylaşmak istedim umarım az da olsa bir yararım olur...

















AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images