Coca Cola’da İsmini Bulamayanlar, Hadi Nutellla’da Arayalım!

01:37


Türkiye’de ilk olarak ürün ambalajlarındaki logoları kişiselleştirerek orjinal bir imaj kampanyası başlatan Coca Cola’dan sonra Nutella’da markasını kişiselleştiren markalar arasına girdi...

Kişiye özel olma ve paylaşılabilirlik üzerine yapılan bu kampanyalar, marka ve tüketici arasında daha güçlü bir etkileşim kurarken diğer yandan da ürünleri eğlenceli bir hale getiriyor Türkiye’de en fazla kullanılan isimler ve duygusal ikonları ürün üzerinde görmek bizlerin de hoşuna gitmiyor değil, tabi aradığımızı bulabilirsek :)

Nutella önümüzdeki günlerde güne gecenin karanlığıyla başlayan fırıncıları onurlandırmak amacıyla çektiği yeni reklam filmiyle bizlerle olucak! Kampanyanın bir de facebook uygulaması planlar arasındaymış takip için bekliyoruz!


Nutella'dan çok özel bir teşekkür!










AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images