Emzik zinciri deyip geçmeyin!

14:00

Yeni doğmuş bir bebek için ne alırsınız?

Hepimizin ilk aklına gelen kıyafet almak oluyor bu tabuyu günümüze uyarlayarak kısa bir araştırma sonucuyla kırdım gitti!

Annenin de tarzını düşünerek farklı bir şey olsun istedim. Ne alsam diye düşünürken instagram yardımıma koştu diyebilirim. Emzik zincirim sayfası ile tanıştım ve düşündüğüm şey budur dedim. Renk renk, şekil şekil nasıl istersek o şekilde yapıyor Çiğdem Hanım ve en güzeli istediğimiz parçaları bir araya getirdikten sonra son halini WhatsApp ile gönderiyor. Hem farklı hemde bebeğe özel bir hediye ortaya çıkmış oluyor. Çok severek aldığım bir ürün olduğu için paylaşmak istedim belki sizde ne alsam diye düşünenlerdensinizdir...

Sosyal Medya Hesapları ve Web sitesi;
emzikzincirim.com
facebook.com/EmzikZincirim
twitter.com/EmzikZincirim
instagram.com/emzikzincirim



AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images