Önüm arkam sağım solum; FİL

15:00

Geç kalınmış, yazmaya vakit bulunamamış bir yazıyla yeniden merhaba...
Veee ben anne oldum...Tüm sıfatların ötesinde, tarifsiz, yaşanması gereken, en derinlerde hissettiğim duygulu anlardayım şu günlerde... En güzel sıfatmış ''Annelik'', ''Doruk'un Annesi'' olmak... Minicik ellere sahip olmak, göğsünde uyuyan minicik bedene tüm muhtaçlığıyla kucak açmak... En güzel o kokuyu nefesin yettiğince içine çekmek...




Gelelim Doruk Bey'in hastane odası süslemeleri ve hediyelerine... Kimselere güvenemediğimden baştan sona tüm hazırlıklarla kendim ilgilenmek istedim. Anne gücü hariç tabi ki;  annem bu hazırlık sürecinde gizli güç oldu:)
Ilk iş olarak konsept belirlemek gerekiyordu biraz araştırma sonucunda kafamda herşey oturmuş ve sadece uygulama kalmıştı. Benim konseptim "FİL" olmalıydı işte bu kadardı... Fil figürünün bereket, başarı, güç, dayanıklılık ve şansı getirdiğine dair rivayetlerinde olması hoşuma gitmedi desem yalan olur. Ayrıca üretkenliği de temsil edermiş, efendim batıl inanç gibi görünse de maksat muhabbet anlam yüklemek olsun :)
Biz neler yaptık;  konsepte uygun sticker ve etiketler, dış kapı süsü, iç kapı süsü, takı yastığı, tulum süslemesi, konsepte uygun örgü şapka, fil şeklinde kurabiye ve anahtarlık, mini kavanozlarda şekerlemeler derken dört bir yanımız fil oldu çıktı. Renk seçiminde tabi ki  erkek mavi olur klişesini aklımdan bile geçirmedim ve renklerimi; turkuaz/yeşil ikilisinden yana kullandım.
Oda süslemelerimizin ana malzemesi;  "keçe" oldu. Tüm malzemeleri Eminönü'nden kolayca temin ettik. Beğendiğim fil şeklini de oluşturduktan sonra şablonlara döktüm ve çıkardığım kalıplarla keçeleri kesmeye başladım. İtiraf etmeliyim ki en zorlayanı, anahtarlıklar oldu. 37. Haftama kadar çalışmış bir hamile olarak süslemelerle de ilgilenmek biraz yorucu olsa da sonunda hepsinde emeğimin olması ve aklımdan geçenlerin uygulanmış olması, içime sinmesi herşeye değdi.
Fil şeklinde kurabiye kalıbı da bulmamla konseptimin hakkını vermiş oldum ve fil gören beni anar oldu;)
Fikir olması için sizlerle de paylaşmak istedim. Erken başlarsanız süslemelerinizi kendinizde yapabilirsiniz.
Düşünün, hayal edin ve uygulayın işte hepsi bu kadar...
Bizim konseptimiz "Fil" di, sizin ne olsun istersiniz?
















AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images