ANNE TAVSİYESİ:SLİNG Mİ KANGURU MU?

07:12


Bebeklerinizi bebek arabası dışında nasıl taşıyorsunuz? Anne – babaların kafasında bir sürü soru işareti var. Kanguru mu kullansam? Sling diye birşey varmış ama ne kadar doğru acaba bebeğim rahat eder mi? Bacakları çok mu ayrık duruyor zararı olmaz mı? Neden yüzü dışa dönük değil? gibi gibi....

Bizim tercihimiz  Boba oldu ve bu bir tavsiye yazısı olarak size de ulaşsın istedim. Özellikle de kolik bir bebeğiniz mi var, ev işlerinizi yaparken bir yandan da bebeğiniz size mi ihtiyaç duyuyor? Işte ben bunları yaşarken boba imdadıma koştu. Çünkü, benim gibi kolik bir bebeğe de sahipseniz dakikalar geçmek bilmezken bebeğinizle temas halinde olmanız ona güven duygusu veriyor ve anne karnındaki ritimi yakalayıp sakinleşiyor. 6. Aydan sonra da dilerseniz sırtta taşıyabiliyorsunuz. Bacakların açık olması ise; kalça çıkıklığı için en önerilen sağlıklı pozisyonmuş. Üstelik bebeği bobadan çıkarmak zorunda kalmadan hafifçe gevşeterek emzirmek bile mümkün, işte bu en güzeli diyebilirimJ ben şuanda satışta olmayan Boba 3G kullanıyorum ama şuan satışta olan 4G modeliyle neredeyse aynı tek farkı yenidoğan yastığının olmaması ki doruk şuan 8 aylık bize lazım olmuyor.

Türkiye Distribütörü Hülya Hanım (tuniko.com üzerinden ürünlere ulaşabilirsiniz.) benim kararsızlığıma yardımcı olarak ürün seçimime yardımcı olmuştu. Alternatif nerden uyguna da alırım derseniz, tutumluanne.com u tavsiye ederim ki ben burdan aldım. (ikinci el ürün satıldığı gibi sıfır ürünlerde var)

Daha teknik incelemek isterseniz;

  Taşıcının alt kısmındaki küçük yastıkçık sayesinde artık yenidoğan bebeği taşımak çok daha kolay.
   %100 pamuklu malzeme
   Önde (doğumdan itibaren) ve sırtta (6.aydan itibaren) taşımaya olanak sağlayan tasarım. (Tüm taşıma pozisyonları için lütfen videoları dikkatle izleyin)
   Boyu bebeğin büyümesine göre ayarlanabilir ya da tamamen çıkarılabilir uyku destek başlığı. Başlık kullanılmadığı zaman ön paneldeki cebe yerleştirilebilir.
   1,52 m-1,90 m boy aralığındaki her ebeveyne uyar
   Bel kemeri 63 cm – 147,5 cm aralığındaki her ebeveyne uyar.
   Bebeği taşıyıcıdan çıkarmadan emzirmek mümkün. Sadece kuşakları biraz gevşetip bebeği aşağıya indirip memeyi kavramasını sağlayın. Nasıl yapacağınızı öğrenmek için lütfen videoları izleyin.
   Ayakları yorulan bebekler için ayak koyma desteği. Patentli tasarıma sahip bu kısmı dilerseniz çıkarabiliyorsunuz.
   Ekstra bir aparata ihtiyaç duymadan bebeği yenidoğandan itibaren taşıyabilirsiniz. Taşıyıcınızı yenidoğana uygun hale getirmek için lütfen videoları izleyin.
   Yıkama talimatı
   Mümkünse soğuk suda elde yıkayın. Sıkmayın.
   Makinede hassas ayarda yıkayabilirsiniz, ancak düşük devirde de olsa sıkmayın. Sererek kurutun.
   Kurutma makinesine atmayın.
   Kurutma sırasında doğrudan güneşe maruz bırakmamanız önerilir.
   Yıkama öncesi tüm tokaları kapatıp ürünü bir yıkama filesine koymanız önerilir.


Detaylı incelemek isterseniz buraya tık tık.

Videolarını izlemek isterseniz de buraya tık tık lütfen.














AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

1 yorum

  1. Merhaba blogunu keşif etkinliğinde keşfettim ve takibe aldım. Benimde naçizane kozmetik üzerine bir blogum var :)
    Senide kendi keşif etkinliğime bekliyorum. Uğrarsan sevinirim :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images