En Doğal, Benim Doğalım, LUSH...

02:47


Blog adımdan da anlaşılacağı üzere alerjilerim ve ben... Zaman zaman pes etsem de her alerjimde ayrı bir anım var, kabullenmenin verdiği kolaylıkla da yaklaşımlarım tabi...

Her zaman diliminde yeni bir alerjimle tanışıp bunlara çözüm bulmam gerekiyor. Bunun en kolay yolu da hayatımda olabildiğince doğal şeylerin olması, ne kadar kimyasal o kadar alerji benim için...

Bende ileri boyutta olmasa da “Seboreik Dermatit” i olanlardanım maalesef.. Arada uğramadığı olsa da benden kopamayıp zaman zaman ziyaret eder kendileri...

Bugün size “LUSH” markasından bahsetmek istiyorum; bu markayla tanışmam tesadüfi bir şekilde oldu. Mağazadaki ürünlerin kokusu, güzelliği beni içeri çekti ve Lush’ da deneyimlerimden biri oldu. Benim tercihim; Soak and Float”   kalıp şampuanı.

Ürünü sevme nedenim ise; katı sabun olmasına rağmen kullanımı oldukça kolay ve bildiğimiz sabunların aksine etkisi yumuşacık ve kolay taranan saçlar...

Ürün paraben içeriyor mu? sorusu ise; katı ürünleri ve taze yüz maskeleri hiçbir katkı maddesi içermiyorken, diğer ürünlerin raf ömrü açısından Sağlık Bakanlığı’nın izin verdiği %1’lik oranın da çok altında, bir paraben kullanımı varmış.

Diğer kozmetik ürünlerine göre fiyatı biraz pahalı gelebilir ama cildimizi kimyasallardan korumaya değmez mi sizce de?


Herkese rengarenk ve mis kokulu bir Cumartesi olsun...


katı şampuan
http://www.lushturkey.com/

katı şampuan
Benim Tercihim; Soak and Float






AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images