EGE BEBEĞİN KURABİYELERİ

22:49

Şeker hamuru ile hazırladığım ilk kurabiyelerim “Ege Bebek” için oldu...

Malzemeleri Eminonü’nde pastacılık, süsleme malzemeleri satılan hemen hemen herkesin bildiği o meşhur sokaktan aldım. Dükkandan içeri girdiğinizde kendinizi kaybetmeniz an meselesi çeşit çeşit modeller, malzemeler arasından ben kalıplarımın şeklini; ayak, tulum ve araba olarak seçtim. Şeker hamurunu da mavi ve beyaz olarak 2 renk aldım, oklavamı ise; düz seçtim ama siz isterseniz desenli olanlarını da deneyebilirsiniz çok hoş modeller çıkıyor.

Dilerseniz misafirlerinize kurabiyelerinizi çubuklu olarakta alternatif yapabilirsiniz, ben çubuk aldım ama şeker hamurlarının büyüsüne öyle kapılmışım ki, kullanmayı unuttum.

Tchibo’ dan yılbaşı kurabiyelerim için almış olduğum kurabiye baskı setim, isim yazmakta bana çok yardımcı oldu.

Kurabiye yapım aşaması kolay ama süslemeye geçtiğimde beni baya oyaladı. İlk defa yaptığım için zorlanmadım desem yalan olur...

Sonuçta ortaya çıkanlar, emek harcamaya değdiğini gösterdi.

Gelen yorumlarda bütün yorgunluğumu aldı ve iyi ki yapmışım dedirtti. O kadar seven olmuş ki; yemeye kıyamadım saklıyorum diyenleri de duydum :)

Biraz ilgisi olan herkes en azından 1 kere denemeli bence...

oklava, şeker hamuru
Malzemeler




şeker hamuru kurabiye
Fırından sıcak sıcak :)

mevlut kurabiyesi
Kurabiyelerim şeker hamuru ile buluştu


mavi beyaz kurabiye
Ve artık misafirlere hazırlar...


harf baskı seti
Tchibo'dan aldığım kurabiye baskı setim


AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images