Kaş'ın en mor tonu l MOR Cafe & Bar

00:32



En sevdiğim renklerden biridir mor, rengi miydi beni mekana gitmeye teşvik eden aldığım tavsiye mi bilemiyorum ama gece sonunda iyi ki gitmişim dediğim ve önerebileceğim bu keyifli mekanı size de tavsiye etmek istedim...

Kaşın sıcacık ve samimi ortamında ağaçlar arasında kalan, isminin hakkını vererek konseptinde mor renkleri barındıran, ağaç masalarıyla ve loş ortamıyla insanı gevşeten bu keyifli ortamda kulağınıza gelen güzel müzikleriyle ister içkinizi yudumlayabiliyor isterseniz de yemeklerinden tadabiliyorsunuz. Mekanın en güzel kısmı olan alt bahçeyi ise görmeden gitmeyin derim.



Menüleri oldukça geniş alkollü, alkolsüz canınız nasıl isterse... Benim tercihim "Margarita" oldu, içerisinde tekila, lime, mandalina (içeriğini tam hatırlayamadım) varmış içmediyseniz deneyin derim... Sunumda göz doldurucuydu sizce de öyle değil mi?



Mekandan ayrılmadan bu güzel kokteylleri hazırlayan barmen ile tanışma fırsatı bulduk ve ufak bir sohbet ettik... "Mor" yeni açılan 1 yıllık bir mekanmış aslında, bu güzel içecekleri hazırlayan barmen ise daha önceden İstanbul'da sanayi dalgıçlığı yapıyormuş biraz Ankara biraz Kaş derken sonun da kendini "Mor"'da bulmuş...



Yolunuz Kaş'a düşerse mutlaka uğrayın derim...

Facebook sayfalarına buradan ulaşabilirsiniz: MOR Cafe & Bar

AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images