30'a 1 Kala Baba Olmadan Önce Felekten Bir Gece...

06:03

Konsept doğum günleri son zamanlarda oldukça revaçta, biraz da sevdik sanki bu olayı ne dersiniz? :)

Baby showerlar, ilk diş partileri, doğum günleri derken organizasyonlar bitmek bilmiyor.

Bende eşim için hem 30'a 1 kala hem de baba olmadan önce kutlamaya değer felekten bir gece olsun istedim ve başladım hazırlıklara...

Sizin de aklınızda bu tarz organizasyonlar varsa tavsiyem öncelikle konseptinizi belirlemeniz sonrası çorap söküğü gibi geliyor zaten.

Benim konsept seçimim "Yeni Rakı" oldu. Mekan olarak da Kumkapı "Kör Agop" tercihimdi. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir mekan ayrıca mezeleri de enfesti, servisi derseniz o da gayet başarılıydı.

Gecenin en renkli karelerini sağlayan fotoğraf çerçevesi ve diğer detaylar ile birebir ilgilenirken pastayı işin ustalarına bırakmayı tercih ettim ve rakı masası şeklinde bir pastamız oldu. Dilerseniz sizde Süslü Partiler sayfasından onlara ulaşabilirsiniz.

Konuşma baloncukları, gözlükler, bıyıklar, dudaklar derken amerikan servislerinide unutmadım ve üstlerini sloganlarla doldurdum. "Şişede durduğu gibi durmaz" yazan rakı şişesi görünümündeki fotoğraf çerçevesi hem bizim hem de mekandaki diğer müşterilerin elinden hiç düşmedi.

Bir de gecenin sonu için hazırladığım;  naneli şekerler ve sakızların olduğu ikramlarım oldu.

Fikir edinmeniz adına aşağıda fotoğraflarını da paylaşıyorum kim bilir belki size de fikir olur daha da güzelleri çıkar ortaya...











AYRICA MERAK EDEBİLECEKLERİNİZ

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe

Flickr Images